/ SUNNE

Jag sitter ensam i Tobbes och Emelies lägenhet medans Tobbe och Gustav hämtar Emelie i Kil. Jag kunde inte följa med för jag har seriösa issues vad gäller min kissnödighet. Nu tänker ni säkert "meh, det kan väl inte vara så farligt", men då ska jag berätta för er att jo det är det visst. Jag är ökänd för att ha en liten blåsa. Nej, låt mig omformulera det där; oexisterande blåsa. Jag tror inte jag har någon. Den fungerar iallafall inte. Jag kan kissa litertals efter att ha tagit en klunk vatten. Därför är en lång biltur inte en bra idé. Jag stannar hemma. Dom har varit borta i lite mer än en timme. Jag har pinkat 10 gånger. Länge och mycket. Jag är hur kissnödig som helst just nu med. Borde gå till läkaren. Detta är ju inte normalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback