/ MMMMMMMMMM

Vet ni vad jag tycker? Va? Vet ni det? Nej det vet ni inte så det ska jag berätta för er. Är ni redo? Brace yourselves.

Jag tycker man borde kunna spara dofter i en burk och ta fram när man känner för det. Dofter är nog det bästa som finns. Just idag tänker jag på doften av regn och blommande träd, ni vet vad jag pratar om. Ett briljant företag har på sätt och vis anammat min idé, vet dock inte om de riktigt lyckats. Hur som helst så vill jag köpa nästan alla dofter de kommit fram med.

Häääääär har ni mina favoriter:

Baby Powder, Bonfire, Chai Tea, Christmas in New York, Christmas Tree, Clean Windows, Cotton Candy, Crayon, Cucumber, Dandelion, Dirt, Dust, Earthworm, Fireplace, Fresh Hay, Gingerbread, Glue, Grass, Lobster, Ocean, Paint, Play-Doh, Rain, Saddle, Saw Dust, Snow, Stable & Swimming Pool.

http://www.demeterfragrance.com/


Jag vill köpa alla dofter. Allihopa. 208 dollar. Inte så farligt ändå. Hehhhhhhhhhh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback