ROADTRIP DAG 7

Vegas, baby!

Kom hit vid 14-tiden, drog upp på hotellrummet för att dumpa våra grejer och skuttade sen direkt ner till baren! Beställde en smarrig drink och en bucket of beer. Sen ville John spela, inte jag, så vi bestämde att ses senare. Jag drog och kollade i affärer istället!

Lyckades glömma bort var vi bodde och gick desperat runt och letade efter John men hittade honom inte! Som tur var lyckades jag gissa rätt på hotellrum.

När vi träffats igen drog vi över till Bellagio och tittade. Var för dyrt där så vi gick tillbaka till Planet Hollywood. Gick till en restaurang och John beställde Cheeseburger Challenge - ät upp inom 20 min och det är gratis. Den blev inte gratis.

Köpte lite dricka upp till rummet och planerade att dra ut senare igen. Somnade istället. Kärringar!

Mamma; Det går förvånansvärt bra att köra! Vi stannar ofta och pausar så blir jag trött kör vi bara in på en rastplats en stund! Kör i snitt 9-10 timmar om dagen så har fått rätt ont i ryggen och högra knät bara :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback