Sept 25 2015

Igår hade vi våran första föreläsning med en man från admissions på ett college i Pennsylvania.
Blev ännu mer sugen på college nu, just det han kom från erbjöd inte den Majorn jag ville ha men ändå!
 
Ligger trött och sliten i sängen denna fredagkväll, partytjej som man är. Woop. Torsdagar här på skolan är kvällen då alla drar till grannstaden White Plains och festar, hyfsat seg dagen efter. Sjukt kul dock! En amerikansk tjej försökte lära mig twerka, gick sådär.
 
Nu ligger jag iallafall här i sängen och googlar runt efter olika universitet/colleges som erbjuder de Majors och Minors som jag vill plugga. Hittat 7 olika än så länge på väldigt olika platser här i USA, ett i Florida, ett i Minnesota, ett i Kalifornien osvosv. Har noll koll på vad de olika kostar eller så men fokus nu är ju ändå på att hitta något som erbjuder kurserna jag vill läsa!

Kommentarer
Postat av: Lisa van Ginhoven

Åh!!! Vi var alltid i White Plains när jag bodde i Connecticut :D

2015-10-03 @ 17:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback